lørdag 27. april 2013

Me-made-may'13

me-made-may'13

Dette er kort sagt et løfte om å ha på seg et selvlaget plagg hver dag i mai. Både søm, strikk og hekling/andre teknikker teller.
Jeg har da vel sydd nok til å være med på denne? Jeg så at Paunnet melde seg med fire dager i uka, og jeg tror jeg skal holde meg til fem. Jeg har konfirmant, og ser vel for meg at bunaden må frem både den dagen og på 17. mai? I tillegg skjer det at "noen" har søndager der man bare har på seg pysjamas hele dagen... Og pysjamas har man altså ikke. Mulig mai er måneden der jeg skal få laget en kosedress eller pysj? Vi får se...

Nåja. Tilbake til sying av mitt TREDJE Kellyskjørt etter endelig å ha funnet turkise knapper. Inntil videre:


Broderiet er hentet fra Urban Threads

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Imponerende løfte!
Holder det med ett plagg? Det trenger ikke være hele antrekket?

Lykke til :)

Slaraffen sa...

Det holder med et plagg, ja. Har planer om å rekke å sy et par topper i løpet av måneden, for det ser jeg at jeg har vært litt sløv med. Jeg tenker at det er en fin måte å få litt oversikt over hva jeg faktisk har? Garanterer ikke bilder hver dag, men jeg må vel prøve å få til en ukentlig oppdatering...