lørdag 9. mars 2013

Vår/sommergarderobeplan, del 1

På tide å tenke framover mot lysere tider! Hva skal man kle seg i fremover? Jeg venter i spenning på hvilke mønster som kommer fra Colette, Deer&Doe og Megan Nielsen. Colette har annonsert at deres mønster kommer den 19.mars, og jeg mistenker en kjole. Deer&Doe sine mønster er i trykken, så da kommer de vel kanskje mot slutten av måneden/begynnelsen av april? Prøver desperat å lese noe ut av de kryptiske bildene de legger ut, men det er veldig vanskelig å si hva det kan være... Jeg har en tendens til å bare sy skjørt og kjoler, for så å kjøpe topper på butikken. I vår blir det forhåpentligvis litt anneledes. Litt fordi fargene i butikkene er fæle, og litt fordi jeg etter en intens leterunde har funnet i alle fall tre mønster som har potensiale til å bli fine topper jeg ikke har sett på Cubus: Det i midten er til fast stoff, de to andre til jersey. Nå håper jeg at jeg har litt stoff i det litt for store lageret mitt, ellers så får jeg gå litt i tenkeboksen slik at jeg får koordinert garderoben min bittelitt. Jeg har en tendens til å kjøpe/sy det som faller meg inn der og da, men målet er å få til en litt mer helhetlig klessamling...

1 kommentar:

*marion* sa...

digge mønster , takk for tipset =)